Toggle the Widgetbar

általános szerződési feltételek

Kérünk, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Jelen feltételek a https://cabalafashion.hu weboldalon történő internetes vásárlásra vonatkoznak.
Az oldal jogszerű üzemeltetéséért a webáruház vállal felelősséget. A megrendeléssel kapcsolatos információk helyességéért, valóságnak való megfeleléséért a megrendelő felelős. A regisztrációját tartsa biztonságban, illetéktelenek részére nem hozzáférhető módon, mivel a regisztráció szavatolja az Ön személyes jelenlétét a webldalon.

Általános rendelkezések

A jelen felhasználási és általános szerződési feltételek a kiskereskedelmi forgalom keretében történő vásárlásra vonatkoznak.

Az üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak:
Cégnév: Elek Bettina ev.
Székhely: 1237 Budapest, Pistahegyi út 17. ép.:A
E-mail: bettina.elek@cabalafashion.hu
Telefon: +36-30-180-8070
Cégjegyzékszám: 50167821
Nyilvántartást vezető bíróság:
Adószám: 67394728-1-43
Szerződés nyelve: magyar

Az üzemeltető tárhelyszolgáltatójának adatai és elérhetőségei az alábbiak:
Cégnév: Tárhelypark Kft.
Elérhetőség: +36-1-700-4140
Székhely: 1119 Budapest, Mohai köz 4.

1. A termék kiválasztása

A  vásárlónak  lehetősége  van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti  annak  bővebb  ismertetőjét.  Vásárlási   szándéka   esetén  a   megvásárolni   kívánt  terméket  a  „Kosárba”   gomb megnyomásával  egy  virtuális  kosárba helyezi.  A  Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint  a számla végösszegét és a szállítási költséget.  Itt leellenőrizhetik rendelésük  helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

2. A rendelés elküldése

Ha  megfelelőnek  tartja  a  kosárban  elhelyezett  termékek  mennyiségét,  leellenőrizte  a végösszeget,  és  úgy döntött, hogy  meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A regisztrációval megadott adatok valóságáért a regisztráló a felelős. Amennyiben a regisztációval való visszaélés gyanúja merül fel, úgy arról értesítse webáruházunkat.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. Tévesen megadott adatokért a webáruhéz felelősséget nem vállal. Amennyiben a megadott adatok a szokásostól eltérnek, úgy a webáruház fenntartja a jogot a szerződéstől történő elállásra.
Ugyanazon a napon, azonban eltérő időpont(ok)ban feladott megrendelések a szállítási díj szempontjából eltérő megrendelésnek minősülnek.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy kiszállítás által),  valamint  fizetési módot (utánvét,  banki átutalás).

Ha  egyetért  a  megrendelés  tartalmával, akkor az elfogadom az ÁSZF-et gomra kell kattintani, ezzel a vásárló tudomásul veszi, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

A megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

3. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint jelen feltételek között is megtalálható.  Amennyiben  a webáruházban  hiba  vagy  hiányosság lép fel a termékeknél  vagy  az  áraknál,  fenntartjuk  a  jogot  a  korrekcióra, azaz a webáruház nem köteles a hibás áron szállítani.  Ilyen  esetben   a  hiba  felismerése  illetve módosítása  után  azonnal tájékoztatjuk  a  vevőt az új  adatokról. A vevő ezt követően még egyszer  megerősítheti   a  megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik, kivétel a hétvége és ünnepnapok.
Amennyiben 24 órán belül megrendelésével kapcsolatban nem kap tájékoztatást, úgy keresse fel a webáruházat.

5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a “Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

6. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

7. Fizetési lehetőségek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre – ennek hátterét a PayU biztosítja, és utánvétellel történő fizetésre. Utánvétel esetén a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Utalás esetén használható bankszámlaszám: 10300002-10491143-49010030
Utánvét esetén a General Logistics Systems Hungary Kft. Részére kell a vételárat megfizetni.
Személyes átvétel esetén kérem keresse fel a kapcsolattartót a megadott telefonszámon.

8. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítását a GLS Hungary Kft. végzi.  A szállítás  időpontjáról  lehetősége van egyeztetni  a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.



A kézbesítés a GLS Hungary Kft. Szabályai alapján, hétköznapokon 8-17 óra között történik. Amennyiben a csomagot nem tudja átvenni a futás egy következő időpontban újra megpróbálja a csomagot kézbesíteni.

Kiszállítási idő: 1-3 hét

Szállítási díjak: 1500-2500 Ft a megrendelés súlyának függvényében.

9. A szállítástól elállás

Ha  a  webáruház  a  szerződésben vállalt  kötelezettségét  azért  nem  teljesíti, mert   a   szerződésben   meghatározott áru   nem   áll  rendelkezésére , köteles   erről   a   megrendelőt   tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a jelen feltételek elfogadásával (illetve a rendeléssel) nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

10. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi  állapotában vesszük  vissza.

11. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve  magyar.  Az szerződések írásban megkötött szerződésnek minősülnek.  A szerződések nem kerülnek egyedi módon iktatásra, későbbiekben nem hozzáférhető.

12. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül a kifogástalan állapotban lévő (többek között, de nem kizárólagosan, nem használt, nem hordott, nem mosott vagy bármely módon meg nem változtatott, nem sérült) termék egyidejű visszaküldésével indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozat határidőben történő kitöltése.

A terméket csak eredeti, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotban vesszük vissza. A termék állapotát a csomag kibontásakor rögzítjük.

A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A megrendelő a terméket az elállástól számított 14 napon belül köteles visszaküldeni. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget az áru visszaérkezésekor haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.


A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (különösen, de nem kizárólagosan szállítási díj, postai csekk-díja). Utánvétellel visszaküldött csomagot a webáruház nem vesz át. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.


Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy ( futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

A termék a következő címre küldhető vissza: 1097 Budapest, Drégely utca 3. 4./4. 
Amennyiben a rendelkezések a jogszabállyal ellentétesek lennének, úgy a jogszabály kötelezően alkalmazandó szövege az irányadó.

13. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos  nevén készletbe vételezzük, és az újabb,  sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!



14. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. Évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.



Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, a kkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

A megrendelés utólagos módosításárára csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Kapcsolat:

15. Garancia/Csere

A  garanciális  problémák   kezelése  ugyanilyen gördülékenyen történik, mint a  vásárlás esetén. A  legjobb termékeknél  is  előfordulhat probléma. Ilyen esetben igyekszünk gyorsan orvosolni a problémát, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

16. Egyéb rendelkezések

Amennyiben jelen feltételek bármely pontja érvénytelen, hatálytalan, vagy azzá válna, úgy az a többi feltétel érvényét, hatályát, végrehathatóságát nem érinti.
Webáruházunk fenntartja a jogot a feltételek törlésére, módosítására, cseréjére. Kérjük ezért a vásárlás előtt a feltételek alapos áttanulmányozását.
Jelen általános szerződési feltételek között nem szabályozott kérdések tekintetében a magyar jog szabályai az irányadóak.
A hatáskörrel rendelkező magyar bíróságok kizárólagosan illetékesek a jelen weboldallal kapcsolatos vitás kérdések eldöntésére.
Amennyiben a rendelkezések a jogszabállyal ellentétesek lennének, úgy a jogszabály kötelezően alkalmazandó szövege az irányadó

+Toggle the Widgetbar

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás